آنچلوتی: مثل همیشه سوت ها به تشویق تبدیل می شوند؛ مشکل مارسلو جدی نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مثل همیشه سوت ها به تشویق تبدیل می شوند؛ مشکل مارسلو جدی نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مثل همیشه سوت ها به تشویق تبدیل می شوند؛ مشکل مارسلو جدی نیست

کارلو آنچلوتی بعد از پیروز 2-0 تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طرفداری- بنا به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها گفت: "برای من یا تیم شنیدن سوت های هواداران طبیعی است. شکست 4-0 در دربی برای همه ناامید کننده است. همه ما نیاز به پیروزی و اهمیت حمایت را درک می کنیم. باید از هواداران تشکر کنیم. حمایت از تیم زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، سخت است. تیم قدردان این حمایت است.

سوت های انتقادی برای کاسیاس؟ مثل همیشه، سوت ها در ابتدای مسابقه هستند و سپس متوقف شده و به خاطر نمایش او به تشویق تبدیل می شوند."

نتیجه ای مثبت تر: "این بازی آسانی نبود. ما تنها در بخش هایی از مسابقه خوب بازی کردیم و لحظات سختی داشتیم. این هفته متفاوت، حساس و پیچیده بود، اما ما با یک پیروزی از آن خارج شدیم. امروز در برخی لحظات کارهای همیشگی خود را انجام دادیم. نگرانی هایی وجود داشت، اما همه چیز خوب پیش رفت. هواداران به ما کمک کردند. آنها کمک کردند تا از این وضعیت خارج شویم."

کریستیانو: "تجزیه و تحلیل فنی مثبت بود. او گلزنی نکرد اما خطرناک بود. یک شوت به تیر دروازه زد، یک پاس گل داد، و می توانست گلزنی هم بکند... او پاس ها را از دست نمی داد. عملکرد خوبی بود."

ایسکو: "فکر نمی کنم این بازیکن باشد که تیم را حمل می کند. او خوب عمل می کند و با همه کار می کند. او در دوره خوبی است و باید همچنان از این شرایط لذت ببرد."

تاکتیک ها: "خط حمله خوب کار کرد. آنها سخت کار کردند. ما با دو خط چهار نفره دفاع کردیم. بیل و ایسکو خوب و سخت کار کردند. در طول 6 ماه گذشته هدف ما این بود که همینطور بازی کنیم."

فقدان نشاط و شادی در بازی تیم: "به این خاطر بود که هفته ای متفاوت داشتیم، و نتیجه ای به دست آمد که همه ما را متعجب کرد. بعد از دیداری چون بازی مقابل اتلتیکو، چنین چیزی طبیعی بود. واکنش تیم خوب بود و ما در لیگ برتری داریم و در چمپیونزلیگ هم خوب بازی می کنیم."

ایسکو - کروس - ایارا: "آنها خیلی نزدیک به هم بازی کردند و این اشتباهی است که ما مرتکب شدیم. آنها خیلی به توپ نزدیک بودند و این حفظ موقعیت و توپ را سخت می کرد."

مـارسلو: "او مصدومیتی جزئی دارد. مشکل او جدی نیست و می تواند در دیدار چمپیونزلیگ به میدان برود."

لوکاس سیلوا: "ایارامندی مثل هر کس دیگری بازی کرد. سیلوا به خاطر اینکه ایارا بد بازی کرد، وارد میدان نشد. او به بازی آمد چرا که شرایطش بهبود پیدا کرده است و آماده بازی کردن است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.